Ortaokul programımız uluslararası İngilizce ağırlıklı bir programdır ve ulusal müfredat programıyla akredite edilmiş bir çerçeve programdır.
Zümre öğretmenlerimiz, sene başında akreditasyonu sağlanmış uluslararası programı, MEB müfredat programı ile eşleştirerek secondary ve İngilizce maths, İngilizce fen bilgisi programlarını ders programları içerisinde uygularlar
Uyguladığımız Uluslararası Program, öğrencilerimize İngilizce, matematik ve fen bilgisi öğrenmeleri için açık hedefler koyar. Gelecek öğrenmeler için mükemmel temel oluşturan bilgi ve becerilerin kazanılmasını sağlar.
Programlarımız, öğrencinin sürekli gelişimine odaklanmış bir programdır öğrenci sürekli takip edilir her hafta yapılan kontrol sınavlarında eksik kazanımlar veli ve öğrenci ile paylaşılarak öğrenci, tamamlama programına alınır.
Farklı kültür ve programlara uyumlu olan bu programlar öğrencilere üst bilişsel beceriler sunar. Akademic Union’a bağlı uluslararası programlar, öğrencilerimizi hayata hazırlamak, öğrenmeyi öğrenme, yaşam boyu öğrenme gibi kavramları algılarına yerleştirerek bitmeyen bir öğrenme rotası belirler.
Uluslararası olan bu programlar, eğitim için uluslararası standartlar belirler. Bizim gibi uluslararası programlara dahil olan okullar bu standartları sağlamak zorundadırlar.
Akademic Union özellikle üyesi olan okullara dört alanda destek verir. Müfredat- Sınıf- Yeterlilik- programını uygulayan diğer topluluklarla işbirliği
Uluslararası programda okulumuzda eğitim gören öğrenciler, özgüvenli, sorgulayan, risk alan, öğrenmeyi öğrenen, iletişim kuran, bilgiyi yapılandıran sanat ve sporla uğraşan, ilkeli, etik değerleri olan bireyler olarak mezun olup bir üst akademik birime geçiş sağlarlar.
Okulumuzda yedinci sınıfı da kapsayan sekizinci sınıflar için sürekli sınav programı oluşturulur ve en iyi liselere tercih şansları sağlanır.
Holistik eğitimi temel alan ders programlarımız öğrencilerin bilişsel gelişimleri için önemli olup daha çok yaşam boyu başarı için çocukların sosyal ve duygusal becerilerinin geliştirilmesine yöneliktir.
Öğrenme ezbere değil anlamlandırmaya yöneliktir. Öğrencinin öğrendiği bilgileri yapılandırması, yeni durumlarda kullanabilme becerisi geliştirilir. Öğrenme gerçekleşinceye kadar her öğrenci için farklı kontrol testleri, ödevler ve değerlendirmeler yapılır.